Nuffnang Ads

Tuesday, August 16, 2011

16/8/2011

不明白
想不透
猜不透
为什么为什么

Today somthing happen at school
I really dunno why
WHY WHY WHY !!!
I swear i delate the picture already
BUt you angry me
Heart really pain
I try to send message and picture to make u happi
But ...

DIssapointed


对不起
我彻底失望

这张不错吧?
我很爱的一张
妈妈说有点像运动女孩~
哈哈
爱惨了

最近很累很累
真的不明白现在的人为什么不能用真心去认识别人

还好我还有家人

永远最爱我的家人

明天放假~
我可以睡觉了~哈哈
明天一早和姐姐妈妈去巴杀~
然后去SUNWAY PYRAMID 买NIKE 鞋子

爽死~

No comments:

Post a Comment